theme by pevensied
i think we're alone now,
home
ask
my face
journal
paras
Adrianna Burke, but call me Ade or...Anything else, really. I'm 19 and majoring in photography and writing here at Northwood. Come talk to me, and we'll get to know each other. :)

"Imperfection is beauty, madness is genius, and it is better to be absolutely ridiculous than absolutely boring." - Marilyn Monroe


jake—morrison:

I’m Jake. It’s nice to meet you.

You too. Did you just get here, or…?

posted 2 years ago with 5 notes | © / via


erik-adams:

I didn’t say you were. I was just saying they did. If you don’t wanna come, you can just tell me…

It’s not that I don’t want to…

posted 2 years ago with 20 notes | © / via


jake—morrison:

I want to sleep.

You should sleep, then! And hi, I don’t think we’ve properly met. I’m Ade.

posted 2 years ago with 5 notes | © / via


erik-adams:

THEY all go drunk. I didn’t cause I need to drive back to Northwood.

Wait, I’m not accusing you or anything I’m just…curious? I don’t know.

posted 2 years ago with 20 notes | © / via


erik-adams:

Haha what do you mean? It’s only a few. My dad’s involved in that business so he knows a lot of people. But it’s only like, 10. :)

And you all get drunk on Father’s Day?

posted 2 years ago with 20 notes | © / via


erik-adams:

I’d pick you up. We have a selection of wasted celebrities in exhibition, just warning you. Haha. Tell me if you wanna come, and I’ll pick you up.

Oooh, gonna pull out some names on me, are you?

posted 2 years ago with 20 notes | © / via


erik-adams:

Weird? Why? Don’t worry, my dad’s cool. Haha.

Yeah, but to just show up at his house….

posted 2 years ago with 20 notes | © / via


erik-adams:

IF you want, though. :) Hahaha.

But wouldn’t it be weird?

posted 2 years ago with 20 notes | © / via


Spiderman trailer. Andrew Garfield, I love you.

posted 2 years ago with 1 notes


jake—morrison:

I hate unpacking worse than packing.

Doesn’t everyone?

posted 2 years ago with 5 notes | © / via